piątek, 11 września 2015

Koniec

Tak, dobrze przeczytaliście. Koniec.
Otóż postanowiłam zakończyć pisanie tego bloga. Myślałam o tym już wiele razy, ale tym razem zdecydowałam się całkowicie.
  Mam teraz dużo nauki w szkole, a nie chce wstawiać rozdziałów co miesiąc co pewnie by się tak skończyło.
   Czy zacznę coś nowego? W najbliższym czasie nie planuję, nie mam żadnego pomysłu ani niestety chęci.
  Ale nie odchodzę z bloggera na zawsze :) nadal zamierzam czytać wasze blogi :)
  Mam nadzieje, ze nie zasmuciłam was za bardzo i to ff nie było dla kogoś szczególnie ważne
  Tak czy inaczej dziękuję wam za każdy komentarz, czy choćby wysilenie się i przeczytanie jakiegoś rozdziału.
  Dziękuję <3 i mam nadzieje do usłyszenia :)

15 komentarzy:

  1. Dlaczego ty mi to robisz :'( Ja kocham twojego blog, twoją twórczość, a ty mówisz coś takiego :'( Prawie płaczę... Moje oczy są już zaszklone :'(
    Ale rozumiem cię. W końcu jesteśmy w tym samym wieku i jeśli mogę wiedzieć to na jakim profilu jesteś? Ja na humanie z rozszerzonym angielskim.
    Dziękuję ci za te wszystkie rozdziały, które się pojawiły, za poprzedniego bloga i mam nadzieję, że wrócisz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie płacz nie ma dlaczego :D
      Mam rozszerzony angielski, wos i geografię zmienił mi się nauczyciel od matematyki i nowa nauczycielka strasznie ciśnie
      Na poniedziałek mam 55 zadań z matmy i 15 z polskiego, a niby druga klasa miała być łatwiejsza bo mniej przedmiotów -,-

      Usuń
  2. Czymam za cb kciuki w szkole!:)
    Troszku się zdziwiłam,.koniec? O co chodzi? Ale czytam i wszystko się wyjaśnia. Rozumiem cię i dziękuję za świetne blogi twojego autorstwa, które mogłam czytać.
    Mam nadzieję, że niebawem wrócisz do nas z nowym, świetnym pomysłem!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie <3 tez mam nadzieje, ze wrócę :*

      Usuń
  3. Nie :(
    Czemu koniec :(
    Jest mi trochę smutna ale szanuję tw decyzję
    Szkoła jest straszna
    Trzymam kciuki skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju kochanie taka wielka szkoda, że to już koniec.
    Ale to twoja decyzja I ja ją uszanuje.
    Jest troche mi smutno, że to koniec bo lubiľam ten blog.
    Ahhh szkoła to zło...
    Trzymam za cb kciuki kochana!
    ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. niby wszystko co piękne się kończy...ale ja jeszcze nie wiem tylu rzeczy
    bedzie happy end czy nie xd tak czy inaczej szanuję twoją decyzję i życzę ci wszystkiego dobrego ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci w tajemnicy, że na pewno nie miało być happy endu xd dziękuję i nawzajem

      Usuń
  6. Jejuu jak szkoda :C Może jakoś to przeżyję, ale gdy tylko na nowo nabierzesz weny obiecaj mi , że będę pierwszą osobą, którą poinformujesz o nowym blogu , bo jestem po prostu twoją fanką <3
    Życzę ci , abyś jakoś przeżyła te 10 miesięcy z samymi piąteczkami ^^
    Do jak najszybszego usłyszenia <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką fanką co ty gadasz XD ale obiecuję <3 chciałoby się z piąteczkami :* jejku dziękuję wam

      Usuń
  7. W tym momencie umarłam R.IP. :'( :'( Płaczę :'( Nie było mnie tak długo, tak długo, bo wakacje mnie całe nie było i długo nadrabiałam czytanie wszystkich stronek...
    Nagle sobie do Ciebie wchodzę czytam zaległe rozdziałki, które cudownie napisałaś i nagle naciskam "września" i :O Tracę grunt pod nogami :(
    Ja naprawdę wszystko rozumiem i szanuję, ale po prostu łzy mi stoją w oczach, bo to poważnie było jedno z moich ulubionych ff :'( Poważnie płaczę :'(
    Chciałam mieć do Ciebie jedną prośbę...Czy jeżeli nabierze się wena, nie wiem...Błagam, żebyś napisała jeszcze chociaż jeden rozdział :) Jeden, może taki epilog? Błagam, chciałabym wiedzieć co dalej w takim choćby skrócie....Proszę :*
    Jesteś niesamowitą pisarką i życzę Ci powodzenia i weny ;) Obyś wróciła na blogger'a <3
    Całuję Cię i ściskam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥ przykro mi, że doprowadziło cie to do placzu- dobra nie oszukuj nikt przez to nie płacze XD
      wiesz co? Może i napisze taki rozdział, nie wiem kiedy, ale napiszę - taki pożegnalny epilog na przykład
      Dziękuję słońce <3

      Usuń
    2. Akurat z tym płaczem to poważnie napisałam, serio bardzo podobało mi się twoje opowiadanie, co wyrażałam w komentarzach pod postami :)
      Hmm...Bardzo się cieszę, że jednak się zdecydowałaś :D Czekam niecierpliwie :*
      To ja dziękuję xx

      Usuń